Výměna, vrácení, reklamace

 

Netrefili jste velikost? Zjistili jste, že límeček polokošile neladí s barvou Vašich očí? Nevadí, všechno se dá řešit. Přečtěte si jak postupovat v případě výměny, vrácení nebo reklamace. Úplné znění obchodních podmínek naleznete zde.
 

Vrácení zboží

Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 30 dnů od převzetí zásilky. Vrácené zboží nesmí být používáno, poškozeno a nesmí být vypráno. Jakmile zboží přijmeme, obratem vám zašleme peníze za zboží zpět na bankovní účet. V případě, že se rozhodnete pro další nákup, máte od nás poštovné zdarma. 
 

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Pokud vám nesedí velikost nebo barva, rádi vám nepoužívané zboží vyměníme, stačí je zaslat zpět. Poté si v systému vytvořte novou objednávku s požadovaným zbožím, vyberte způsob dopravy, platbu v hotovosti a do poznámky napište "výměna". Jakmile vrácené zboží přijmeme, odešleme vám nový kousek s poštovným zdarma. 
 

REKLAMACE

Reklamované zboží nám prosím pošlete zabalené na naši adresu s popisem vady a kopií daňového dokladu. Budeme rádi, pokud nám dáte vědět, jaké řešení je pro vás nejlepší: vrácení peněz, výměna, oprava nebo kredit na další nákup.
Na zboží se vztahuje záruční lhůta v délce 24 měsíců, která začíná plynout dnem převzetí zboží. Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím, mechanickým opotřebením a na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. 
Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace kupujícím, pokud nebude s kupujícím dohodnuta lhůta delší.
Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je zákazníkovi zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na náklady monopolo.cz. Zákazník může požadovat úhradu nákladů vzniklých při uplatnění reklamace. Předpokladem vzniku nároku na úhradu nutných nákladů je uplatnění reklamace a uznání vady ze strany prodejce. 
 
Pokud k vám dorazí zásilka poškozená nebo rozbalená, doporučujeme ji nepřebírat. 
 

KAM ZASLAT ZBOŽÍ ZPĚT?

Ať už se jedná o výměnu, vrácení nebo reklamaci, vždy zboží zasílejte na adresu:
 
MONOPOLO
Moravské náměstí 754/13
602 00 Brno - Veveří